pátek 25. října 2013

Kam s mašlí...?

Vítejte.
Co dnes pro vás mám? Jednoduchý návod na vysoké elegantní přání v duchu blížících se vánoc.
Přání přátelské, takovou téměř papírovou otevřenou náruč. :)

Pokusíme se zpracovat jeden z hlavních motivů - adventní věnec. Je to symbol, který bude zdobit naše příbytky či vstupy do nich od samotného počátku prosince, posledního měsíce v roce. A právě dveře budou naším základem.
Chtěla jsem je trochu slavnostnější, takže jsem využila krásný, drobným textem či notovým zápisem potištěný papír z kolekce The Timeless Type Stack. Jednak jsou tyto papíry krásně tónované do smetanově béžova a kromě toho je potisk dostatečně jemný, aby ozvláštňoval, ale nerušil.
Na bílý základ přání o rozměru 105 x 210 mm jsem z potištěného papíru uřízla podkladový obdélník o cca 2 - 3 mm na každé straně menší, lehce opatinovala hnědou barvou okraje a pomocí pěnových polštářků nalepila na základ. Dále je třeba nařezat si z téhož či podobného vzorovaného papíru 2 + 2 obdélníky, které budou představovat "kazety" dveří - ty mé mají rozměry 4 x 7 a 4 x 12 cm a pro větší efekt jsem je ještě projela Big Shotem v embosovací kapse s motivem dřeva. Opět jsem patinovala hnědou razítkovací barvou a lepila pěnovými lepícími polštářky.

Pomocí šabony jsem na Big Shotu ze zeleného papíru vyřízla věnec a z červeného ručního mašli.Opět jsem sáhla po pěnových lepících polštářcích, abych věnce nalepila na dveře...a nastalo dilema, se kterým mi můžete pomoci vy: věšíte věnec mašlí nahoru nebo dolů?? ;) Mně se totiž líbí obě varianty a nedokážu se rozhodnout... :)
Věnec samotný jsem ještě dozdobila červenými candi a jedno hnědé papírové kolečko jsem použila v místě, kde mají dveře kliku (stejného efektu docílíte i využitím hřebíčků).
A je to! :)

Zbývá jen na fotografii posoudit, která z variant je povedenější a "více vánoční" a případně to vyzkoušet taky. :)


Přeji vám krásný páteční večer, povedený víkend a těším se na vaše názory. :)
Petra 


Žádné komentáře:

Okomentovat