neděle 1. prosince 2013

Advent? Tedy čtyři svíčky.

Mám pro vás nápad...jednoduchý, rychlý, snadný. Letos jsem přemýšlela, jakou drobnost věnuji několika milým lidem a protože mám na stole stále pár koleček washi pásky po ruce, volba padla na ně.
Kam s nimi? Ideálně na čajové svíčky! Já vím, vyrábějí se v různých šířkách - ale ta nejčastější 1,5 cm je na ,,čajovky" jako dělaná. Nejsem zdaleka první, kdo je takhle použil, kdepak. Ale možnosti kombinace barev, vzorů a nakonec i jednotlivých pásek mezi sebou jsou nekonečné (washi pásky jsou totiž často průhledné, transparentní a tedy je můžete snadno vrstvit se zajímavým efektem).

Fajn, řekla jsem si a obtočila páskou 4 svíčky.
Hm...chtělo by to ještě něco...ke svíčkám do sady krabičku zápalek! Je to drobnost, ale praktická. Stačí maličký obdélník barevného papíru + kousek téže washi pásky. Když sada, tak vyladěná. ;)
A protože mi to pořád nestačilo, ozdobila jsem obdélník ještě před nalepením pár výseky ve tvaru vločky (jistě vás napadnou další možnosti - papírové kytičky, malá textilní mašlička...), které jsme protknula hřebíčkem. Hotovo.
Dívala jsem se na tu hromádku drobností před sebou a bylo jasno: potřebují krabičku! ,,Šitou" na míru. A tak vznikla krabička, která celou sadu udrží pohromadě. Jednoduše jsem změřila všechno, co bylo třeba poskládat dovnitř, nakreslila plášť, vyřezala a slepila. Aby se krabička opravdu neotevřela tehdy, kdy nemá, ,,opásala" jsem ji papírovým páskem s...ano, hádáte správně: s toutéž washi páskou a s těmi stejnými vločkovými výseky. (Pokud budete mít zájem, návod na krabičku vám rádi poskytneme - dejte nám vědět.)
Takhle vypadá sada vybalená...



...a takhle vypadá připravená k darování:


Klidně se dejte do práce, je to jednoduché. A pokud se vám nechce vyrábět krabičku, nic se neděje - dobře vám poslouží kupříkladu i malý organzový sáček.
Přeji vám pěkný adventní čas.
Petra :)
 




1 komentář: